Medytacja pomaga

Dzięki za połączenie z nami w Medytacji Styl życia. Jako zajęta para prowadząca wiele źródeł stresu, stwierdziliśmy, że praktyki medytacji i uważności stały się kotwicą pośród naszego żywego życia. Oboje jesteśmy namiętni, jeśli chodzi o doprowadzenie medytacji do głównego nurtu i pielęgnowanie społeczności, która honoruje i szanuje wszystkie ścieżki. Zapraszamy do dalszej eksploracji naszej witryny i dotarcia do nas, jeśli będziemy mogli Cię wspierać, gdy angażujesz się w zdrowsze i bardziej zrównoważone sposoby na stres mniej i więcej!

Podobnie jak inne praktyki medytacja chodząca polega na zwróceniu uwagi na delikatne odczucia w ciele, a następnie przywrócenie uwagi do chwili obecnej, gdy umysł wędruje. Ale tym razem będziesz chodził - powoli i celowo - ucząc się dostrzegać niezliczone wrażenia, które często są przeoczone, kiedy żyjemy w naszym codziennym życiu.

Uważa się, że medytacja pomaga ludziom działać pod presją, czując się mniej stresująca. W badaniu z 2012 r. Grupa menedżerów ds. Zasobów ludzkich rozdzieliła się na trzy osoby, co jedna trzecia uczestniczy w treningu medytacyjnym uważającym, a trzecia uczestniczyła w treningu relaksacyjnym ciała, a ostatnia trzecia nie otrzymała żadnego wykształcenia. Stresujące testy wielozadaniowe podano wszystkim menedżerom przed i po ośmiotygodniowym doświadczeniu. W końcowym teście grupa, która uczestniczyła w szkoleniu medytacyjnym, zgłosiła mniej stresu podczas testu niż w innych grupach.

Jeśli naprawdę szukasz prawdziwej i głębokiej medytacji, że masz kontrolę nad tym też musisz spróbować Rajyoga Meditation przez Brahmakumaris. Jest praktykowane w celu bycia bliżej Boga. Obejmuje zasady Ashtang Yoga i zgodnie z wszelkimi medytacjami uważa się za Króla Jogi. I ostatecznym celem wszystkich praktyk (np. Mantra Yoga / Ashtang joga / shiva joga / kriya joga).


Dziękuję za to, że dzieliłem to ze światem. Rozmyślałem o sobie od 15 lat i dałem mi to jako codzienne nawyki około 3 lat temu. Trzpieniem w tym czasie była ciężka depresja. Miałem doskonałe życie, miłość i rodzinę, ale cały kolor został wyczerpany ze świata, czułem się zdrętwiałe, obserwując moje życie, jakby to był film w osobie trzeciej, był stale niepokój, a całość wydawała się nieszczęśliwa. Cały czas. Zacząłem oderwać się od wszystkiego. Potem zdiagnozowano i znalazłem wspaniałego psychologa, który wziął mnie za rękę iw bardzo krótkim czasie dał mi narzędzia do samodzielnego uzdrawiania. Jednym z tych narzędzi była medytacja. Dziś jestem osobą inną niż bezpośrednia. Medytacja jest jak wspaniałe, wolne, lekarstwa, które pomogło odkryć prawdziwe mnie i lepiej zrozumieć, co to znaczy doświadczyć istnienia. Dziękuję Narelle. Ten dar jest bezcenny dla mnie i mojej rodziny.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Medytacja współcześnie

Medytacja – trochę informacji